Religija vs. Netikintieji

Kaip visada, neturėdamas ką veikti, naršau po internetą ir ieškau ko nors įdomaus ar pralinksminančio. Radau galeriją:

Nežinau, čia verkti ar juoktis. Iš pradžių dar galvojau – čia šaipymasis iš religijos ar šiaip padaryta, nuotaiką kelianti, galerija netikintiems. Bet perskaičius galerijos pavadinimą, labiau tai panašu į šaipymąsi. Ką tai rodo? Tolerantiškumo trūkumą… Manau, kad galerijos autorius netikintis. Puiku. Niekas jo ir neverčia tikėti. Bet šitaip šaipytis iš religijos… Šitie komiksai turėjo tikrai nekaip atrodyti tikintiems… stipriai tikintiems…

Jūs galit paklaust, kaip aš sureagavau į šitą komiksą? Mano lūpose atsirado šiokia tokia šypsena. Tai nereiškia, kad aš pritariu galerijos autoriaus nuomonei, kuri yra išreikšta pavadinime. Paprasčiausia, iš pradžių galerija man pasirodė ganėtinai linksma… paskui ir verčianti susimąstyti…

Ši galerija mane vienaip ar kitaip užkabino. O kokia Jūsų nuomonė apie ją?

Reklama

3 responses

  1. Aš tiesiog matau žmogų, kuris užsidirbinėja iš to pinigus, o kadangi kiekvieną darbą reikia gerbti, tai nieko prieš neturiu.

    Na bet žinoma, tikybos mokytojai su tokiais komiksais nueitų į aukščiausiąjį teismą.

  2. Čia viena iš humoro rūšių juodasis humoras. Man šis humoras patinka, nes jis dažniausiai pašiepia, tai kas atrodo nejuokinga. Tikrai netikiu, kad žmogus kurdamas, tai norėjo ką ižeisti.

  3. Sakyčiau lygiosios. Dievas suteikia motinoms “malonę“ matyti kaip miršta jų vaikai, sirgdami kokiu nors vėžiu [kaip pavaizduota antroje galerijoje], o toje galerijoje tiesiog tiesa, realybė, tiesiog priverčia nusiimti rožinius akinius ir išsklaido tas nesąmoningas legendas apie “visagalį“ dievą. Pfff…

Parašykite komentarą

