Vardų reikšmės

Horoskopai, vardų reikšmės ir panašūs dalykai domina gana daugelį žmonių. Prisipažinsiu, aš pats nesu viso to mėgėjas. Tačiau vienas dalykas mane nustebino.

Viena mano labai gera draugė pasakojosi, kaip ji atrado vieną svetainę, kurioje pagal vardą aprašomi žmogaus asmenybės bruožai. Ji sakė, kad jai viskas kuo puikiausiai atitiko. Viską pasakojo su didžiuliu entuziazmu. Ji taip viską dėstė, kad net sugebėjo padaryti taip, kad aš irgi neiškenčiau ir pasitikrinau, ar iš tikrųjų viskas taip yra tiksliai aprašoma, kaip mano draugė pasakojo. Pats nepatikėjau tuo, ką skaitau. Atrodo, kad ten viską būtų parašęs mano geriausias draugas, kuris viską žino apie mane. Aprašyti asmenybės bruožai iš tikrųjų buvo lygiai tokie pat kaip ir mano bruožai( tik gal vienas kitas sakinys skiriasi nuo to, koks aš esu, tačiau prie to nebūtų galima labai kabinėtis).  Iš pradžių pagalvojau, kad sutapimas. Nusprendžiau patikrinti. Nukeliavau pažiūrėti ką rašo apie mano geriausią draugą. Viskas tinka. Nukeliavau pažiūrėti ką rašo apie mano dėdę. Viskas tinka.

Negalėjau nepasidalinti šia svetaine su Jumis. Pasižiūrėkite, gal ir Jums pasirodys,  kad viskas rašoma būtent apie Jus. Taigi, čia nuoroda į svetainę.

Domėjimasis tokiais dalykais gali atrodyti kitiems kiek juokingas, beprasmis. Nepaslaptis, aš irgi taip manau. Gal todėl, kad esu nusiteikęs skeptiškai prieš visokius horoskopus ar panašius dalykus. Tačiau kartais visiems užeina noras sužinoti ką nors apie save ir iš tokios pusės.

Reklama

One response

Parašykite komentarą

