Naujovės!

Visiems atsibosta nusistovėjusi tvarka. Taigi, nusprendžiau atnaujinti blog’ą.

Aišku, iškart pastebėjote naują foną. Senasis buvo labai neįdomus, blankus, ganėtinai banalus. Šis atrodo daug gyvesnis, patrauklesnis, o ir ta žalia spalva primena mums, kad jau nedaug liko laukti, kol iš mūsų kiemų pabėgs žiema. Savaime suprantama, kiekvieno skonis, norai ir požiūris skirtingi, bet manau, kad su manimi sutiksit – ši išvaizda kur kas patrauklesnė!

Kai kas naujo atsirado ir skiltyje “Apie blog’ą“. Įkėliau savo nuotrauką. Jeigu reiškiu savo mintis viešai, tai reikia ir pasirodyti, kaip atrodau.  Beje, man rašant komentarus, taip pat turėtumėte matyti mano nuotrauką. Taigi, mano veidas, skaitant mano komentarus, jūsų ekrane šmėžuosis kur kas dažniau.

Tikriausiai ne vienas jau pastebėjote, kad buvau kiek pritilęs. Greičiausiai buvo tas laikotarpis, kad atrodė, jog išsisėmiau. Manykim, šie pakeitimai padės ne tik pačiam blog’ui atrodyti patraukliau, o ir man pradėti vėl reguliariai rašyti.

Smagaus ir įdomaus naršymo tarp mano įrašų!

Parašykite komentarą

